.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست مشورتی استاندار با بخشداران گیلان
بنده قصد دارم شرايطي فراهم نمايم تا در دستاوردها دهياران از اختيارات بيشتري برخوردار شوند و بخشداران به سراغ كارهاي اقتصادي، عمراني روند و البته مسائل سياسي و امنيتي و اجتماعي بسيار متاثر از كارهاي اقتصادي و عمراني ...
 نشست مشورتی استاندار با بخشداران گیلان

به منظور بهره گيري از ديدگاهها و نظارت بخشداران در امور سياست گذاري، برنامه ريزي و هماهنگي امور مرتبط روستاها به ويژه دهياران و شوراي اسلامي بخش و روستا نشستي به رياست مهندس قهرماني استاندار گيلان و با حضور عليزاده معاون امور عمراني استانداري، مهدوي مدير كل دفتر امور روستايي استانداري و برخي از مديران ستادي استانداري و بخشداران استان گيلان در محل سالن غدير استانداري گيلان برگزار گرديد.

در اين نشست مشورتي مهندس قهرماني با اشاره به اينكه آنهايي پيش خدا عزيزترند كه مسئوليت هاي سنگين تري را در ارتباط با خدمات رساني به خلق خدا مي پذيرند.

وي افزود: در مشكلات و سختي ها است كه انسان مي تواند خودش را محك بزند و ارزشهاي وجودي خود را اثبات نمايد.
وي افزود: افرادي كه بيشتر خودشان را به خطر مي زنند و خالص تر كار مي كنند هميشه با آماج و انتقادات بيشتري مواجهه مي شوند و بايد از اين انتقادات و تهديداتي كه وجود دارد فرصتهاي زيادي را ايجاد نمايند.

وي با اشاره به اينكه شما انگشتان دولت در تماس مستقيم با مردم در مسائل فرهنگي، اجتماعي و امنيتي هستيد خاطر نشان ساخت: شما اولين كساني هستيد كه با مشكلات و موانع مردم حضور و نمود داريد و كارتان خيلي سنگين است.

وي افزود: در اين عصر دولت، روستاها را مهمتر از شهرها مي داند و شالوده و اساس كار، فرهنگ و اقتصاد ما روستاها هستند و با توجه به اینکه عميقا و به جد اين اصل را دنبال مي كنيم ولي خلاءهاي زيادي وجود دارد.وي افزود: بايد نظرها را جلب روستاها نمائيم و فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهياران بايد در حوزه ماموريتي خودشان فعاليت و كار تازه اي انجام دهند.

مهندس قهرماني افزود: بنده قصد دارم شرايطي فراهم نمايم تا در دستاوردها دهياران از اختيارات بيشتري برخوردار شوند و بخشداران به سراغ كارهاي اقتصادي، عمراني روند و البته مسائل سياسي و امنيتي و اجتماعي بسيار متاثر از كارهاي اقتصادي و عمراني و فرهنگي خواهد بود.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 دي 1386
به جناب استاندار محترم خسته نباشيد مي گويم انشاءاله يادشان باشد كه اشكورهم وجود دارد ونياز راه ارتباطي وامكانات دارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.